Cum se mai fac afaceri in Romania

Ma trezesc la usa cu un gagiu: “Buna ziua, de la Romtelecom sunt, vrem sa va prezentam oferta de internet.” L-am retezat scurt, zicandu-i ca sunt multumit de furnizorul meu de internet si nu mai vreau Romtelecom ; m-a prins intr-un moment favorabil si i-am explicat ca in 2010 am fost obligat sa renunt la serviciile lor din cauza informatiilor gresite pe care le-am primit de la call-center.  Pe scurt, inainte sa ma mut, m-am interesat daca Romtelecom are retea la noua locatie, ulterior afland ca nu are, deci nu pot face mutatie. A trebuit sa reziliez contractul, aflandu-ma in situatia de a nu beneficia de internet. Intr-un final am gasit un furnizor.

Reprezentantul imi zice ca in curand Romtelecom va fi singurul furnizor de internet din bloc. Deci in concluzie, firma la care am net se inchide sau este preluata. I-am zis ca nu cred asa ceva pana nu verific, am luat totusi o oferta (tentanta, recunosc, dar m-am saturat sa-mi bage iarasi pe gat telefonul fix!). Am trimis e-mail la furnizorul meu. Raspunsul lor (e-mail si sms):

“Stimate client, orice informatii legate de vanzarea sau sistarea serviciilor noastre furnizare de agenti ai companiilor concurente sunt false. Va multumim pentru increderea pe care o acordati companiei noastre.”

Ce face Romtelecom? Se bazeaza pe ordonanta data anul trecut care zice ca un client poate renunta la contract oricand, indiferent de perioada contractuala. Astfel, e usor sa furi clientii altora, mintindu-i in ultimul hal. Deci cele 2 avantaje ale Romtelecom (5 lei in minus la pret si posibilitatea de a achita factura on-line, fata de actualul meu furnizor care e o firma mai mica si are cont doar la o banca, iar factura se achita doar la ghiseu daca nu ai cont si ceva serviciu activat la acea banca) palesc in comparatie cu practicile lor nesimtite si incompetenta unor angajati.

Si un articol mai vechi despre politica Romtelecom.


Leave a Reply

