Se intampla in Cluj-Napoca – partea a II-a

De rau scriem de Rio Service. Cautam un service pentru aragazul meu. Cele mai multe se speriau cand auzeau “Westwood”, ca nu au piese, cand de fapt nici nu era nevoie de piese de schimb. Gasesc Rio Service, sun (luni), mi se inregistreaza cererea de service, mi se zice ca echipa va veni cel mai probabil vineri si voi fi anuntat cu o zi inainte. Joi nu m-a sunat nimeni, iar a doua zi i-am sunat sa vad ce se intampla.

Timp de o saptamana nu am reusit sa iau legatura cu ei, numarul de fix gasit si la care am sunat prima data este si fax si probabil asa functioneaza la ei treaba: o saptamana numarul e setat pe voce iar a doua saptamana pe fax. Google mi-a gasit si un numar de mobil, la care nu raspunde nimeni. Dupa 7 zile raspunde o tanti care spune ca: “poate luni”, “pe Cluj nu mai este nimeni azi”, “s-a transmis adresa la echipa”. A trebuit sa apelez la o persoana fizica, a raspuns prompt si am garantie 1 an pentru reparatie.

Asa inteleg conceptul de service cei de la Rio. Le doresc mult succes pe viitor. Le multumesc ca m-au facut sa astept 11 zile.


Leave a Reply

